17.5.07

laten we elkaar eens flink in de armen vallen,
lachen om de toegepaste materialiteit.
elkaar eens flink omarmen,
negeren die eis tot functionaliteit

Wat bedoel ik hier nu mee? (Wat bedoel ik dáár nou weer mee?)
Dat je elkaar altijd ontmoet in het teken van. Hoe vaak ga je nu gewoon eens bij elkaar zitten, elkaar uitdiepen. O nee, ik moet dit. O nee, en ik moet dat. O jee, is het alweer zo laat? Oeps, okee, ik zie je wel weer bij college. Nee, dan kan ik niet, heb ik iets anders. Je moet altijd iets hebben. Alsof iets op zichzelf al niet genoeg is. We zouden de handen aan onszelf vol hebben, als we niet steeds met andere dingen bezig waren. We hebben een samen-leven opgebouwd dat naar elkaar toe groeien juist bevecht. We? Wie eigenlijk? Een groot gemeen grijs mythisch beest? Hoe dan ook, we zitten er wel mee te kijken. Maar meestal hebben we gelukkig geen tijd om ernaar om te zien, want we hebben het zo druk met andere dingen.

No comments: