21.4.09

maar vooral

en ik maak van stront:
een bloemenveld

en drink je bloed
dan pis ik wijn

en mis je zon
zie! maneschijn

want het leven
is uiteind'lijk fijn

en zeg jij nee,
dan ik: 'verdwijn'

Want het kan toch zo mooi zijn, en er wordt toch zo'n zieke bende van gemaakt. Maar vooral wil ik zeggen: je kunt er zo iets moois van maken, en ik laat het niet verpesten door anderen. Als het moet, wals ik over elke zieke geest heen, en plant zaadjes in de lijkmest. Want waarom zou ik het pikken. En ik weet dat ik sterk sta, want ik ben heus niet alleen. Dus deze boodschap draag ik uit: waag het niet in mijn zon te staan, want ik plaats je in mijn schaduw en donder over je heen. Maar uiteindelijk en vooral is dit een positieve en optimistische boodschap aan de wereld (je moet haar gewoon goed lezen (ik dwing je ertoe, je bent gewaarschuwd)).

No comments: