19.10.06

Schrijven?

Tja, ik weet niet of ik daar vanaf nu nog zo veel tijd voor heb, aangezien ik vanaf vandaag ook wel door het leven zal gaan (~mezelf zo zal aanspreken) als eenmansband Bard. Een meer speelse vorm van schrijven, hoor ik U al zeggen. Inderdaad, maar wat heeft U, de trouwe lezeres/lezer dezes, daar nu aan? Dat kunt U toch niet op deze machtige b-log bewonderen? O.k.: Bij deze een concessie: ik zal U zoveel mogelijk op de hoogte blijven houden van mijn beslommeringen. Mocht U toch de behoefte voelen om ook daadwerkelijk die muzikale kant aan de duistere zijde van deze b-log te ervaren waarover gesproken wordt, dan kunt U natuurlijk om een intiem in-room optreden vragen; ik beloof (niks (van)) dat.

Tot de -zal het minder lang geleden zijn dan tussen deze en de vorige?- volgende b-log!

1 comment:

Willem Doreleijers said...

Nou nou wat een (weerga)loze belofte, is u iets aan het zoeken of laat gij de overrompelde lezer eens hevig in het duister tasten?
Brengt mij op de Donkere Dagen die u niet ontschoten zijn. Neen, 14 december is allesbehalve een donkere dag, dat heb ik niet beweerd. Maar de decembermaand presenteert nou eenmaal meer donkere nacht dan lichte dag. Vandaar het meervoud. En die dagen slaan dan weer op die tijdsbestekken van 24 uur die we gebruiken om orde in de mogelijke chaos te brengen.
G-groet!